رژیم غذایی برای کاهش بالا سطح کراتینین در خون

سه شنبه 8 بهمن 1392
ن : lafee

رژیم غذایی برای کاهش بالا سطح کراتینین در خون

رژیم غذایی برای کاهش بالا سطح کراتینین در خون

به عنوان یک ضرب المثل می رود : A دهان بسته جلب هیچ مگس. که می گویند ، رژیم غذایی دارای ارتباط نزدیک با بیماری است. بنابراین بیماران باید توجه بیشتری به رژیم غذایی پرداخت . یک رژیم غذایی سالم می تواند به شما کمک کند ، کاهش سرعت پیشرفت سطح کراتینین بالا و جلوگیری از بروز نشانه ها و عوارض . همانطور که برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ، چه رژیم غذایی برای کاهش سطح کراتینین در خون است ؟ در حال حاضر، ما به شما مشاوره در مورد آن بدهید.

اول، نگه داشتن یک رژیم غذایی کم نمک و کنترل مصرف نمک . مصرف روزانه نمک باید بیش از 3 گرم نیست.

دوم، جلوگیری از این مواد غذایی با فسفر بالا مانند محصولات آبزی (از جمله گیاهان آبزی ) ، قسمتهای داخلی حیوانات، کنجد، بادام زمینی ، گردو ، عسل، زرده ، چای و برخی از میوه خشک شده ، و غیره

سوم، غذاهایی که غنی از پتاسیم بالا هستند نیز باید توجه گردد. این غذاها فقط به شرح زیر است : پیاز، کدو ، بادمجان ، هندوانه، سیب، گلابی، آناناس تازه ، لوبیا چشم بلبلی ، تارو، هویج ، تربچه سبز، شلغم ، کلم ، میله کاه ، کرفس، تره فرنگی ، پرتقال ، خرمالو ، و غیره اگر سطح پتاسیم سرم در محدوده طبیعی، بیماران مجاز به خوردن مقدار مناسبی از این غذاها .

چهارم، شما باید دستور از مصرف مواد غذایی که حاوی پروتئین بالا دریافت کنید. به طور کلی، پروتئین کل باید 20-30 گرم از جمله مقدار موجود در پروتئین های گیاهی در غذای اصلی یک روز تجاوز نمی کند.

در نهایت، بیماران با سطح کراتینین در خون می تواند غذاهای چرب بخورند. آنها می توانند به مصرف غذاهای چرب را از طریق دو زیر گونه از اقدامات کنترل : 1 . آنها باید کمتر از نفت در هنگام پخت قرار داده است. در همین حال، آنها باید از مواد غذایی سرخ شده و چرب دور . 2 . آنها باید اشباع شده از روغن اسید چرب کم و یا هیچ را انتخاب کنید.

در یک کلام ، ما به شما توصیه به داشتن یک رژیم غذایی نور معقول را با روغن کمتر و نمک کمتر است. خوردن سبزیجات بیشتر ، میوه و غذاهای فیبر خام . در همین حال، اجتناب از مصرف پروتئین بالا، مقدار بالایی از گرما، چربی بالا . علاوه بر این برای حفظ یک چشم ناظر در رژیم غذایی، ترک سیگار و الکل و همچنین انجام ورزش مناسب ضروری برای بیماران به کاهش سطح کراتینین در خون می باشد.

اگرچه پیشنهادات رژیم غذایی مناسب می تواند در کاهش سطح کراتینین بالا به درجه خاصی تواند مفید باشد ، غیر ممکن است برای مقابله با این مشکل فقط این . امروزه، بیماران خارجی بیشتر و بیشتری را امتحان کنید درمان جدید برای کاهش سطح کراتینین بالا را از طریق ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه . اگر شما نیاز به اطلاعات مرتبط ، استقبال به ما ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com . البته، اگر شما هنوز هم نیاز به پیشنهادات رژیم غذایی، همچنین به ما اطلاع دهید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رژیم غذایی برای کاهش بالا سطح کراتینین در خون,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.